04 Pro

Úklid – komunikace s dodavateli jako cesta ke kvalitnějšímu zadání zakázky (Česká televize)

  • Zadavatel: Česká televize
  • Název VZ: Úklidové služby pro Českou televizi
  • Širší společenské zájmy: Sociální a environmentální aspekty
  • Hodnocení: Celková nabídková cena (váha 50 %), cena za 1 hodinu mimořádného úklidu (váha 2 %), výše náhradního plnění za kalendářní měsíc (váha 3 %), kvalita projektu úklidových služeb (váha 45 %)
  • Předpokládaná hodnota VZ: 67 005 443,24 Kč včetně DPH
  • Druh zadávacího řízení: Nadlimitní
  • Právní předpis: Zákon č. 134/2016 Sb. o zadávaní veřejných zakázek - v platném znění

Při zadávání zakázek na úklidové služby se Česká televize v minulosti potýkala s problémy. Výsledkem zadávacích řízení byly velmi nízké smluvní ceny služeb, kterým odpovídala i nižší kvalita plnění.  Při kontrolách plnění zakázek se ukazovalo, že se opakují stále obdobné nedostatky, vyplývající z vysoké fluktuace personálu, který nemá k zadavateli vytvořený vztah a je neustále třeba jej znovu zaučovat. Česká televize se proto rozhodla uspořádat předběžné tržní konzultace, které přinesly řadu zajímavých zjištění a podnětů.

Jedním z cílů veřejné zakázky bylo nechat dodavatele vytvořit co nejdetailnější projekt úklidu, a to na míru zadání při respektování možností (nástrojů, zařízení, lidských zdrojů, metod řízení, atd.) dodavatele. A dodržování tohoto projektu pak důsledně vyžadovat.

Případová studie

Případová studie – prezentace zástupce ČT, Ing. Martina Rajmana

Logo EU
Logo NPO
Logo MMR
© 2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR | Dodavatel portálového řešení: Spojené nástroje elektronické, s.r.o.