10 Čvc
Prohlídka místa plnění – elektronická komunikace
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně aplikace nutné písemné elektronické komunikace na ose zadavatel – dodavatel (v případě zadavatele, který má povinnost elektronické komunikace).
Lze dotazy vznesené na organizované prohlídce místa plnění (v rámci nadlimitního otevřeného řízení) zodpovědět ústně a následně uveřejnit na profilu zadavatele ve formě vysvětlení zadávací dokumentace, nebo je nutné dotazy nechat dodavatele formulovat písemně a zaslat elektronicky, stejnou formou i odpovědět?
Jde o to, jestli lze dotazy vznesené na prohlídce místa plnění (a vlastně veškerou komunikaci na místě plnění) zařadit pod komunikaci, kterou lze vyřídit ústně, nebo je nutná její písemná (a tedy i elektronická) forma.
Děkuji
měl bych dotaz ohledně aplikace nutné písemné elektronické komunikace na ose zadavatel – dodavatel (v případě zadavatele, který má povinnost elektronické komunikace).
Lze dotazy vznesené na organizované prohlídce místa plnění (v rámci nadlimitního otevřeného řízení) zodpovědět ústně a následně uveřejnit na profilu zadavatele ve formě vysvětlení zadávací dokumentace, nebo je nutné dotazy nechat dodavatele formulovat písemně a zaslat elektronicky, stejnou formou i odpovědět?
Jde o to, jestli lze dotazy vznesené na prohlídce místa plnění (a vlastně veškerou komunikaci na místě plnění) zařadit pod komunikaci, kterou lze vyřídit ústně, nebo je nutná její písemná (a tedy i elektronická) forma.
Děkuji