07 Čvn
Dynamický nákupní cyklus
Dobrý den, ráda bych se zeptala jak postupovat v případě, že na námi zaslanou výzvu k předložení nabídek do DNS cyklu jsme neobdrželi žádnou nabídku. Je nutné DNS cyklus zrušit a vyhlásit znovu? Vztahuje se na opakované vyhlášení stále stejné předběžné uveřejnění? Jak máme zajistit, že uchazeči, kteří jsou zařazeni do DNS, nabídku podají? Děkuji
Dobrý den, k Vašemu dotazu o postupu v rámci DNS v případě neobdržení žádné nabídky uvádíme v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ) následující. Pokud zadavatel po zaslání výzvy, která obsahuje všechny náležitosti dle § 95 odst. 5 ZVZ, neobdržel nabídky ve lhůtě, kterou v této výzvě stanovil, může zadavatel všem zájemcům zařazeným do systému zaslat novou výzvu (aniž by bylo nutné danou veřejnou zakázku zadávanou prostřednictvím DNS rušit). Je však třeba, aby před novou výzvou zadavatel v souladu s ustanovením § 95 odst. 3 ZVZ uveřejnil další zjednodušené oznámení, vztahující se k této nové výzvě. Pokud zadavatel neobdržel žádnou nabídku, doporučujeme zadavateli přehodnotit požadavky, které vyžaduje ze strany dodavatelů splnit, případně lépe specifikovat předmět požadovaného plnění. Pokud několik dodavatelů podalo předběžné nabídky (tj. měli zájem se ucházet o veřejnou zakázku) a poté, co jim byla zaslána výzva k podání nabídky, své konkrétní nabídky nepodali, dá se předpokládat, že chyba může být na straně zadavatele.