Odbor elektronizace veřejných zakázek mění od 1. 7. 2019 svůj název
Zveřejněno: 8.7. 2019
Vážení zadavatelé,
dovolujeme si vás informovat o skutečnosti, že k 1. červenci 2019 dochází, na základě vládou schválené změně systemizace služebních a pracovních míst, k přejmenování Odboru elektronizace veřejných zakázek na Odbor národních a EU informačních systémů.
V rámci organizačních změn v Odboru národních a EU informačních systémů dojde také k přejmenování Oddělení správy Národního elektronického nástroje na Oddělení realizace Národní infrastruktury pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen „NIPEZ“) a Oddělení správy věstníku veřejných zakázek se nově přejmenovává na Oddělení metodické podpory NIPEZ. Změna názvu odboru resp. obou oddělení má reflektovat agendu, která bude nově v rámci odboru národních a EU informačních systémů vykonávána.
I po realizaci organizačních změn bude stěžejní náplní Oddělení realizace Národní infrastruktury pro elektronické zadávání veřejných zakázek zajištění realizace a udržitelnost výstupů projektu Národní infrastruktura pro elektronické
zadávání veřejných zakázek (NIPEZ), správa Národního elektronického nástroje (NEN) a vzdělávání v oblasti elektronizace veřejných zakázek. Oddělení metodické podpory NIPEZ bude pak nadále zodpovídat zejména za agendu Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, správu Informačního systému o veřejných zakázkách, Věstníku veřejných zakázek a Portálu o veřejných zakázkách, problematiku metodického a legislativního rámce pro uveřejňování veřejných zakázek a elektronizací veřejných zakázek obecně.
Kontakty zůstávají beze změny.