Prezentace NEN pro zadavatele začátečníky
Kapacita školení: 50 osob
Volná místa: 46 osob
Oddělení digitalizace veřejných zakázek si Vás dovoluje pozvat na školení NEN, které bude probíhat on-line formou. Zabývat se budeme základní problematikou zadávání VZ z pohledu zadavatele.
Obsah školení:
- Novinky v Národním elektronickém nástroji (NEN)
- Představení nového portálu zadavatele a rozcestníku zakázek
- Rychlé vyhledávání na veřejné části NEN
- Praktická ukázka zadávání zakázky malého rozsahu v NEN s ohlédnutím na zakázky dle ZZVZ
- Založení zakázky
- Příjem nabídek
- Hodnocení a posouzení
- Výběr dodavatele
- Uveřejnění smlouvy a další úkony nezbytné při zadávání VZ
- Vysvětlení VZ a námitek a spoustu dalšího
- Auditní výstupy a manažerské výstupy
- Otázky a odpovědi
Účast:
Přihlášky na školení je možné zasílat nejpozději 5 pracovních dnů před termínem konání.
Harmonogram školení:
2 dny před začátkem školení Vám bude zaslána pozvánka na školení na Váš email. Školení proběhne přes Microsoft Teams. Microsoft Teams běží na jakémkoliv prohlížeči – Chrome, Edge, firefox atd. V době konání školení prosím klikněte na odkaz, který Vám bude zaslán na Váš email, a připojte se ke společnému video hovoru.
- 9:30-10:30 první část školení
- 10:30-10:40 přestávka
- 10:40-12:00 druhá část školení
Dotazy pokládejte kdykoliv během prezentace formou zprávy přes Microsoft Teams nebo prostřednictvím mikrofonu.
Předem Vám moc děkujeme za dodržení časového harmonogramu.
V případě dotazů k formě školení se obraťte na Ing. Soňu Dudkovou, email: Sona.dudkova@mmr.gov.cz.
Po skončení školení Vám bude vystaven certifikát o absolvovaném školení.